© 2014 dizaino propaganda    >>>     Tel: +370 68608249      >>>    LIETUVOS PIENO ŪKIŲ ASOCIACIJA. Sekite mus čia:

Pačioje Londono širdyje nesenai atnaujintas, modernus pastatas tapo namais lietuviškai kompanijai. 10 Bloomsbury Way įsikūrė „Žemaitijos pieno“ filialas Jungtinės Karalystės rinką pasišovęs užkariauti su lietuviams jau gerai žinomais pieno produktais. Beveik šimtmetį gyvuojanti kompanija tapo kone kaimynė ikoninėms Londono vietoms: visai netoliese - Britų muziejus, Covent Garden aikštė, Karališkasis Londono Operos ir Baleto teatras, Soho rajonas.

Oficialiame filialo atidarymo vakare dalyvavo Lietuvos ir Jungtinės Karalystės verslininkai, finansų, kultūros, politikos, žiniasklaidos, viešųjų ryšių ir marketingo kompanijų atstovai, „Džiugas UK“ vadovai ir įkūrėjai. Svečiai vaišinosi „Žemaitijos pieno“ produktais, klausėsi muzikantės Jade Thornton gitaros bei dainų ir sveikino kompaniją įžengus į vieną iš svarbiausių verslo rinkų ne tik Europoje, bet ir visame pasaulyje.

Tai svarbus įvykis ne tik „Žemaitijos pienui“, bet ir visai Lietuvai, jos ekonomikai. Tikiuosi šalies rinka bus tokia pat svetinga kaip ir Anglijos valdžios atstovai, kurie susitikimų metu sveikino lietuvius su šiuo žingsniu“, - kalbą tarė Ūkio viceministras Marius Skuodis.

„Beje, „Žemaitijos pienas“ gamina vieną iš mano mėgstamiausių produktų – sūrį „Džiugas“. Namuose kartais iškyla nesutarimų: šeimoje turime mažą trijų metukų bosą, kuris, pasirodo, taip pat dievina šį sūrį ir valgo jo gan daug. Tad kartais visiems norintiems nebelieka. O tai jau pasako labai daug apie produktą‟, - juokavo M. Skuodis.

Pasak Ūkio viceministro, prekybos tarp Lietuvos ir JK rinkų apyvarta siekia apie du milijardus, o „Žemaitijos pienas“ su „Džiugo“ sūriu priešakyje kuria naujus aukštus standartus maisto pramonės kompanijoms. „Ir tai tik pradžia. Brexit situacija, žinoma, pateiks daugybę iššūkių, visos Europos verslininkų laukia ne vienas pokytis. Tačiau tai sukūrė ir galimybes“.

Sėkmingai į Jungtinės Karalystės maisto produktų rinką žengiančio „Džiugas“ sūrio ir kitų „Žemaitijos Pieno“ produktų Anglijos rinkos vadovė, o dabar ir „Džiugas UK“ direktorė Violeta Grybauskienė atidarymo metu džiaugėsi kompanijos pasiekimais. „Žemaitijos pienas“ šiuo metu turi septynias strategines šalis Europoje, į kurias eksportuojami kompanijos produktai: Latvija, Estija, Lenkija, Vengrija, Prancūzija, Vokietija ir JK. Filialai jau kurį laiką įkurti šešiose šalyse, o ofisas Londone tapo septintasis.

Jungtinės Karalystės pirkėjai lentynose jau gali rasti Lietuvoje gaminamus sūrį „Džiugas“, glaistytus varškės sūrelius „Magija“, plėšomas sūrio lazdeles „Pik Nik“, lydyto sūrio užkandžius „Rambyno“ ir puskietį sūrį „Germanto“.

„Vieno didžiausių JK prekybos centrų Sainsbury’s vadovai nustebo, kad varškės sūreliai iššluojami nuo lentynų. Anglams pirkėjams neįprasto produkto greitos sėkmės išties nesitikėjo niekas. Lietuvoje šis desertas jau aštuntus metus iš eilės pripažįstamas geriausiu savo kategorijoje“, - pasakojo V. Grybauskienė.

Kietojo sūrio karaliumi Lietuvoje vadinamu „Džiugo“ sūriu Anglijoje prekiauja net prabangaus Selfridges prekybos centro, įsikūrusio pačiame Londono centre bei Manchester’io ir Birmingham’o miestuose, maisto skyriai.

„Selfridges atstovus sužavėjo unikali sūrio istorija, kokybė, faktai, kad, produktas gaminamas iš laisvai vasarą besiganančių karvių pieno. Selfridges prekiauja 48 mėnesių brandinimo sūriu. Tokio brandaus sūrio jie iki šiol lentynose neturėjo“, - Londonietei sakė „Žemaitijos Pieno“ Jungtinėje Karalystėje rinkos vadovė V. Grybauskienė. Pasak jos, „Džiugas“ noksta ne tik pagal aukščiausius standartus brandinimui skirtoje patalpoje, bet ir tarp muzikos garsų, tiksliau - brandinamas patalpoje, kurioje tyliai skamba garsaus lietuvių kompozitoriaus M.K. Čiurlionio simfonijos ar kiti klasikiniai kūriniai. Todėl jis įgauna ne tik unikalų skonį, bet ir... sielą.

„Žemaitijos pieno“ gaminami produktai kelis metus iš eilės apdovanojimus pelno visame pasaulyje. Tai yra didžiulis komplimentas ir įrodymas, kad viskas įmanoma, jei produktas yra kokybiškas ir įdedama daug darbo“, - sakė „Džiugas UK“ vadovė.

Pasak Violetos, Lietuvoje „Žemaitijos pieno“ produktai mėgstami ne tik suaugusiųjų, bet ir vaikų. Kompanija nuolat dalyvauja įvairiose programose, su kompanijos gaminiais supažindina moksleivius, o Telšiuose įsikūrusios įmonės durys atviros darbuotojų vaikams: čia jie gali stebėti visą sūrio gamybos procesą. Pasiekti mažuosius vartotojus ir jų tėvelius bus bandoma ir JK. Į mokyklinių pietų krepšius ypatingai tiktų „Pik-Nik“ sūrio lazdelės. Pastarosios gaminamos iš šviežios mozzarellos ir, pasak Violetos, viena sūrio lazdelė atitinka stiklinę pieno. Visi „Žemaitijos pieno“  produktai neturi konservantų, tirštiklių ar skonio stipriklių.

Žemaitijos Pieno įmonė įsikūrusi Telšiuose ir savo istoriją skaičiuoja nuo 1924 metų. Kompanijoje šiuo metu dirba 1300 darbuotojų, o apyvarta praėjusiais metais siekė šimtą milijonų eurų. Puoselėjanti šimtametes pieno produktų gamybos tradicijas šiuo metu įmonė siūlo daugiau nei 200 įvairių pieno produktų, dalis kurių eksportuojami į 35 pasaulio šalis.