top of page

Žemaitijos pienas didžiausioje pasaulyje maisto ir gėrimų parodoje

IMG_20180730_125742.jpg

Spalio 21-25 dienomis Paryžiuje vyko maisto produktų paroda SIAL Paris 2018, šiemet pritraukusi daugiau nei 160 000 lankytojų. Ypač reikšminga tai, kad kas dvejus metus vykstanti paroda yra įvardijama kaip viena didžiausių maisto pramonės sektoriaus prekybos sandėrių vietų bei viena geriausių vietų stiprinti ir plėsti savo verslą, todėl neatsitiktinai ji tampa didžiuliu traukos centru paryžiečiams ir svečiams.

Šiais metais parodoje dalyvavo apie 7200 įmonių iš 109 pasaulio šalių. O savo produkciją šioje parodoje eksponavo net 39 įmonės iš Lietuvos. Parodoje tradiciškai dalyvavo gausi „Žemaitijos pieno“ delegacija. Savo įsirengtame stende visas parodos dienas organizavo susitikimus su esamais ir potencialiais klientais, kurių metu aptartos naujų produktų įvedimo į tinklus bei asortimento plėtros galimybės. Parodos metu gauta daugiau kaip 100 kontaktų. Penkias dienas vykusioje parodoje „Žemaitijos pieno“ atstovai susitikinėjo su esamais ir potencialiais klientais iš įvairių pasaulio šalių - Japonijos, Amerikos, Kinijos, Prancūzijos, Anglijos, Ispanijos, Italijos, Vokietijos, Pietų Korėjos, Izraelio, Švedijos ir kitų.

Žemaitišką parodos stendą aplankė garbūs svečias – Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministras Giedrius Surplys. Ministras džiaugėsi, kad lietuviškos įmonės ir toks senbuvis kaip Žemaitijos pienas dalyvauja tokio pobūdžio parodose, kurios yra vienas iš efektyviausių verslo partnerių paieškos būdų.

Parodos metu buvo organizuojamas ir maisto produktų degustacijos, kur ypač puikaus įvertinimo sulaukė žemaičių įmonėje gaminamas ir daugelyje šalių aukščiausių įvertinimų pelnęs kietasis sūris DŽIUGAS. Buvo pristatyta ir 100 bei 120 mėnesių brandos sūris. Parodos dalyviai stebėjosi neįprastu ilgo nokinimo DŽIUGO ir apelsinų džemo deriniu, gyrė skonių harmoniją. Ypač džiugu, kad kietasis sūris DŽIUGAS tapo skaniu parodos akcentu.

Aplankyti ir kitų įmonių stendai, domėtasi inovacijomis ir populiariomis tendencijomis, parsivežta daug naujų idėjų ir kontaktų toliau tęsti sėkmingus darbus, plečiant „Žemaitijos pieno“ produkcijos pardavimus užsienio rinkose.

bottom of page