LIETUVOS PIENO ŪKIŲ ASOCIACIJA
www.lpua.lt > Straipsniai >Vien darbu gyvenimas neužgožiamas
„Žemaitijos pieno“ gaminiams —
neblėstantis populiarumas net 10 metų!
Nuo 2009 m. Lietuvos prekybos įmonių asociacijos (LPĮA) organizuojamame konkurse „Populiariausia prekė“ nugalėtojų gretose kasmet atsiduria „Žemaitijos pieno“ produkcija.
10 metų iš eilės įvairūs šio pieno produktų gamintojo prekės ženklai pelno aukščiausius apdovanojimus, o glaistytas varškės sūrelis „Magija“ jau tampa konkurso rekordininku. Kasmečiame konkurse apdovanojamos populiariausios prekės, kurios išrenkamos įvertinus pagrindinių šalies prekybos tinklų pirkėjų pasirinkimą, t. y. didžiausius metinius pardavimus.
„Magija“ apdovanojama
jau 10 metų
Nuo pat Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo „Žemaitijos pieno“ bendrovė sugebėjo sukurti ne vieną pirkėjų pamėgtą pieno gaminį. Vienas tokių produktų — glaistytas varškės sūrelis „Magija“, kuris gaminamas nenaudojant tirštiklių, stabilizatorių ar konservantų.
Išskirtinį sūrelio skonį sukuria natūralūs ingredientai tokie, kaip šviežia puri varškė („Magija“ glaistytų varškės sūrelių sudėtyje varškės masė sudaro net 82 procentus), tikras šokoladas, vaikystės skonį primenantis kondensuotas pienas, Madagaskaro vanilė, egzotiškas kokosas, saldžioji karamelė.
Platus sūrelių pasirinkimas leidžia beveik kiekvienam pirkėjui rasti savo skonį atitinkantį produktą.
„Rūpinamės ne tik išskirtine išvaizda, bet ir tobulu skoniu, todėl gamyboje nebijome taikyti pasaulinių maisto inovacijų, kurias išvysti ir paragauti yra vertas kiekvienas „Magija“ vartotojas. Nuo šiol mūsų glaistyti sūreliai dar skanesni — aplieti tikru šokoladu iš kruopščiai atrinktų kakavos pupelių. Pieno produktai visuomet turėjo ypatingą ryšį su šokoladu — nusprendėme sūreliui suteikti dar daugiau ragavimo patirties džiaugsmo — traškus, švelnaus skonio šokoladas ir puri varškė — puikus, vienas kitą papildantis skonio duetas“,— sako „Žemaitijos pienas“ rinkodaros vadovė Jolita Gedgaudienė.
Pasak J.Gedgaudienės, įmonę lydinti kasmetė sėkmė neatsiejama nuo vartotojų rodomo pasitikėjimo. „Sėkmingo prekių ženklo užnugaryje, be daugelio kitų svarbių „ingredientų“, slypi kokybiškas produktas su pridėtine verte bei patenkintas ir lojalus vartotojas. Džiaugiamės, kad būtent mes turime tokį užnugarį“,— tikina rinkodaros vadovė.
Sūris „Džiugas“ —
populiariausias kietasis sūris Lietuvoje
Į „Populiariausios prekės“ viršūnę patenka ir kietasis sūris „Džiugas“. Už itin aukštą išskirtinumo bei vartotojų pasitenkinimo rodiklį ir puikų rekomendavimo indeksą populiariausia preke šis produktas išrenkamas net 7 metus iš eilės.
Pirkėjus traukia sūrio „Džiugas“ puikus skonis ir aukščiausia kokybė, derinama su originaliu ir praktišku pateikimu vartotojui. Sūrininkai pastebi, kad kietojo sūrio „Džiugas“ paklausa Lietuvoje kasmet didėja, o pirkėjai tampa vis ištikimesni savo krašto produkcijai.
Išskirtinėmis skonio savybėmis bei nepriekaištinga kokybe garsėjantis sūris „Džiugas“ ne tik įsitvirtino tarp populiariausių prekių mūsų šalies didžiųjų prekybos centrų lentynose, bet ir tapo vienu Lietuvos simbolių, kurį tautiečiai dažnai veža kaip gardžią dovaną svečiose šalyse gyvenantiems draugams, verslo partneriams ar išvykusiems artimiesiems.
Tai skatina žemaičius toliau kūrybiškai ir optimistiškai nusiteikti bei nuolat džiuginti savo klientus nepriekaištinga produktų kokybe ir naujovėmis. Didžiausia paskata sūrininkams — nuolat girdėti pirkėjų lūpose su meile tariamą „Džiugo“ vardą.
Tarp mėgstamiausių — plėšomos sūrio dešrelės
ir varškė
Po 6 kartus tarp populiariausių prekių puikavosi ir mažųjų iškylautojų pamėgtos „Pik-Nik Classic“ plėšomos sūrio dešrelės bei beveik 100 metų tradicijas išlaikiusi „Žemaitijos“ pusriebė varškė.
„Pik-Nik“ yra sveikas, natūralus užkandis, kuris savo žaisminga plėšymo struktūra ypač patinka vaikams. Jame gausu mineralinių medžiagų, baltymų ir vitaminų. Atsižvelgiant į vaikų mitybos ypatumus, plėšomos sūrio dešrelės gaminamos be konservantų, dažomųjų medžiagų ir skonio stipriklių.
Tuo metu 9 proc. riebumo „Žemaitijos“ varškė gaminama iš natūralių, aukščiausios kokybės žaliavų. Varškė pasižymi minkšta konsistencija, grūdėtumu bei naminės varškės skoniu. „Žemaitijos“ varškės konsistencija išsiskiria iš kitų esančių rinkoje, nes produkte išlieka purūs varškės grūdeliai.
Vis daugiau pirkėjų
įvertina tepiąją „Saulutę“ ir sviestą
Tai, kad „Žemaitijos pieno“ produktus mėgsta bei vertina lietuviai, rodo ir populiariausios prekės rinkimuose apdovanojimus pelnę tepioji „Saulutė“ bei „Žemaitijos ilgaamžės tradicijos“ sviestas.
Jau 3 metus apdovanojama tepioji „Saulutė“ savo sudėtyje turi net 70 proc. šviežios grietinėlės sviesto bei 15 proc. aukščiausios kokybės rapsų aliejaus, produkte gausu vitaminų A ir E. Minkštesnės tekstūros tepinys lietuvių mėgstamas ne tik gaminant sumuštinius, bet ir gardinant ar ruošiant patiekalus. Lietuvių pirkėjų pripažinimo sulaukė ir „Populiariausios prekės” apdovanojimą 1 metus pelnė „Žemaitijos ilgaamžės tradicijos“ sviestas, gaminamas iš šviežios, saldžios grietinėlės.
„Mūsų produkciją mėgsta tiek maži, tiek dideli. Jei kažkieno pusryčius, pietų pertraukėlę ar vakarienę praturtina mūsų gaminiai, tai — didžiausias įvertinimas. Žinome, kad turime ištikimus pirkėjus, kurie pasitiki mūsų produkcija, o tai mus įpareigoja tobulėti ir siekti dar geresnių rezultatų“,— sako J.Gedgaudienė.