LIETUVOS PIENO ŪKIŲ ASOCIACIJA
2015-12-07
MAGIJA nepaliauja stebinti Europos — kakavinis varškės sūrelis su tikro juodojo šokolado gabaliukais pakerėjo Vokietijoje įvykusios parodos „Anuga 2015“ dalyvius ir tapo „Top Inovacija“ laureatu. „Anuga“ — tarptautinis maisto ir gėrimų pramonės informacijos ir prekybos renginys, į kurį suplūsta gamintojai iš viso pasaulio.
MAGIJAI – dar viena karūna
www.lpua.lt > Naujienos >MAGIJAI – dar viena karūna
Kas dvejus metus vykstanti paroda — vienas didžiausių pasaulyje maisto ir gėrimų pramonės renginių, kuriame plėtojamos ateities tendencijos, dalinamasi naujienomis. Čia pat gamintojams atsiveria puikios verslo galimybės.
Spalio 10-14 dienomis Kelne įvykusi paroda pritraukė per 7000 dalyvių iš 100 šalių — čia netrūko maisto ir gėrimų pramonės atstovų iš Europos, Amerikos, Afrikos, Azijos, Australijos ir Pietų Amerikos.
„Anuga 2015“ buvo suskirstyta į dešimt skirtingų produktų zonų: bakalėjos, šaldytų produktų, mėsos, pieno, duonos bei kepinių, gėrimų, ekologiškų ir kitų produktų.
„Žemaitijos pienas“ taip pat turėjo savo stendą, kuriame vyko susitikimai su verslo partneriais. Iš gausybės parodoje pristatytų skanėstų išsiskyrė MAGIJA glaistytas varškės sūrelis su kakava ir šokolado gabaliukais — savo nuostabiu skoniu ir nepriekaištinga kokybe jis nustebino ekspertus iš viso pasaulio ir tapo „Top Inovacija“ laureatu.
Nors daugelyje kitų šalių maisto racione nėra varškės desertų, šokoladinė MAGIJA užbūrė ekspertus. Šis šviežias ir sveikas varškės užkandis įvertintas ir suprastas kaip ypatingai sveikas ir be galo skanus bei prabangus desertas.
Daug purios šviežios varškės, kurioje persipynę tikro juodojo šokolado gabaliukai ir storas sluoksnis kakavinio glaisto iš kruopščiai atrinktos kakavos rūšies paverčia šį sūrelį ypatingu. Šį desertą dievina ir maži, ir dideli smaližiai.
Desertą gaminančios „Žemaitijos pieno“ bendrovės atstovai iš parodos grįžo dvigubai laimingi — ir dėl puikiai įvertinto sūrelio MAGIJA, ir dėl to, kad didžiausia ir lankomiausia paroda buvo puiki galimybė vystyti bendradarbiavimą su partneriais iš viso pasaulio, užmegzti naujus verslo ryšius ir pristatyti kitus Žemaitijoje gaminamus produktus.