LIETUVOS PIENO ŪKIŲ ASOCIACIJA
„Žemaitijos pieno“ produktams — net aštuoni apdovanojimai per dieną
www.lpua.lt > Straipsniai >"Populiariausi Lietuvoje 2016"
Prekybos tinklų vadovas Dainius Dromantas ir "ŽEMAITIJOS" pardavimo ir rinkodaros vadovė Alma Baublienė.
Populiariausios prekės Lietuvoje
2017 m. kovo 22 d.
Vienos iš didžiausių ir moderniausių mūsų šalyje „Žemaitijos pieno“ įmonės net penki gaminiai „Populiariausios prekės 2016“ konkurse pateko tarp populiariausių mūsų šalyje perkamų prekių, įmonė pripažinta „Lietuviškiausiu metų tiekėju 2016“, konkurse „Metų prekės ženklas 2016“ pelnytas apdovanojimas už inovacijas pieno kategorijoje bei laimėtas internautų simpatijų prizas.
Reta lietuvių šeima apsieina be tarkuoto kietojo sūrio DŽIUGAS, 9 proc. riebumo ŽEMAITIJOS varškės, plėšomų sūrio dešrelių PIK-NIK, tepiojo riebalų mišinio SAULUTĖ ir vanilinio glaistyto varškės sūrelio MAGIJA. Šių produktų populiarumą tarp pirkėjų atskleidė tradicinis Lietuvos prekybos įmonių asociacijos suorganizuotas konkursas „Populiariausia prekė 2016“.
Nuo 2009-ųjų kasmet vykstančiame konkurse nominantai įvairiose kategorijose išskiriami pagal pirkėjų pasirinkimą — pardavimą daugumoje šalies prekybos tinklų bei kokybės kriterijus. Konkurso rezultatas yra pats didžiausias pirkėjų komplimentas Lietuvos gamintojams.
Ir tai dar ne viskas. ŽEMAITIJOS prekės ženklas šiųmečiame konkurse „Metų prekės ženklas“ pelnė apdovanojimą už inovacijas pieno kategorijoje.
Taip pat laimėtas internautų simpatijų prizas. Balsuodami verslo naujienų portalo vz.lt, skaitytojai rinko savo simpatijų prekės ženklą, kuris, jų nuomone, vertas geriausiojo titulo šiemet.
Į „Verslo žinių“ kartu su tyrimų bendrove „Nielsen“ rengiamą „Metų prekės ženklo 2016“ konkurso finalą pateko 34 prekių ženklai iš keturių greitai vartojamų produktų kategorijų (angl. FMCG): maisto produktų ir bakalėjos, gėrimų, asmens higienos ir namų ūkio priežiūros priemonių. Svarbiausias pirminis atrankos rodiklis — 2016 m., palyginti su ankstesniais, augę pardavimai Lietuvoje. Pirmame etape dalyvavo ir MAGIJA.
Priešpaskutiniajame etape aršiausia kova vyko daugiausiai taškų surinkusioje poroje tarp ŽEMAITIJOS ir OHO, kovojusiems taškas į tašką. Tačiau ŽEMAITIJOS, socialiniame tinkle „Facebook“ pasitelkusi „Radistus“ Joną Nainį ir Rolandą Mackevičių, kvietusius atiduoti balsą už šį prekės ženklą, išsiveržė į priekį ir pateko į paskutinįjį etapą, kuriame susikovė su DADU prekės ženklu. Radistai mėgsta ŽEMAITIJOS kefyrą ir kefyro kokteilius, skatina jaunąją kartą vartoti sveikus, kokybiškus produktus, tad mielai sutiko pagelbėti.
Konkurso nugalėtojai paskelbti metinėje rinkodaros ir reklamos profesionalų konferencijoje „Password 2017 m.“.
Pusfinalis buvo labai sunkus, tad, norint surinkti dar daugiau balsų finale, reikėjo itin susitelkti ir panaudoti visas savo pastangas. Milžinišką indėlį įnešė „Žemaitijos pieno“ darbuotojai. Finale ŽEMAITIJOS surinko net 2445 balsus.
Džiaugiamės, kad produkcija yra puikiai vertinama, dėkojame pirkėjams už ištikimybę ir ketiname toliau džiuginti kokybiškais gaminiais.
Taip pat dėkojame visiems „Žemaitijos pieno“ darbuotojams už vienybę — tai puiki komanda, galinti dėl įmonės ir joje gaminamų produktų padaryti labai daug.